При виведенні на ринок нового продукту або приверненні додаткової уваги до того, що вже існує, велику увагу необхідно приділити оптимальному вибору упаковки. Головна функція упаковки – захисна. Вона забезпечує збереження продукту протягом терміну придатності, захищає від негативного впливу навколишнього середовища. Підбір матеріалів для упаковки визначається властивостями продукту і умовами його зберігання та транспортування.
Але, крім усього іншого, від упаковки залежить не тільки збереження продукції, а й сприйняття даної продукції споживачем. Зовнішній вигляд упаковки повинен виділяти продукцію певної марки серед аналогів, продукт повинен впізнаватися і запам’ятовуватися. Необхідно створити у споживача імпульс, спрямований на покупку певного товару або групи товарів.
Паперовий пакет для заморожених продуктів і напівфабрикатів – новинка на ринку упаковки. Паперовий пакет чудово зарекомендував себе в якості упаковки продуктів з особливими вимогами до зберігання. Такий пакет виготовляється з паперу, що з двох сторін покривається шаром ламінації – глянцевою всередині і матової або глянцевої зовні (за бажанням замовника). На папір наноситься кольорове зображення, яке і повинно, в першу чергу, привернути увагу покупця. Пакет з паперу з ламінованим покриттям має високу міцність, не деформується при заморожуванні і розморожуванні, а також при транспортуванні.
Друк на папір наноситься флексографічним або офсетним способом.
У таблиці вказані формати пакетів, які використовуються найчастіше. При необхідності формат можна змінити.
![]() |
|