Пакети для морозива

Морозиво – особливі ласощі для кожного з нас. Рідко зустрічається людина, яка його не любить.
Виробникам морозива в умовах жорсткої конкуренції постійно доводиться виводити на ринок нові й нові види і рецептури.
Перше, з чим стикається покупець при розгляді нового виду морозива – упаковка. За статистикою, середній час на прийняття рішення про вибір нового виду продукту з представленого асортименту становить від 10 до20 секунд. Від того, наскільки упаковка зможе привернути увагу покупця, безпосередньо залежать обсяги продажів.
Паперовий пакет для морозива з ламінуванням – нове слово в пакувальній індустрії. В основному, такий пакет використовується для пакування великих порцій (сімейної упаковки) морозива. Упаковку у вигляді паперового пакета покупці сприйняли дуже прихильно – вона зручна для споживача і має оригінальний вигляд серед аналогів. Технології, що застосовуються, дозволяють нанести будь-яке зображення на всю поверхню пакета, зробити упаковку індивідуальною і торгову марку впізнаваною, донести до споживача додаткову інформацію.
Крім того, в порівнянні з пластиковою, полімерною упаковкою, паперовий пакет для морозива більше відповідає нормам екологічної безпеки як продукт, що піддається утилізації. Останнім часом все більша маса людей замислюється над нашою екологією, і даний аспект може стимулювати продажі продукту в екологічно безпечнішій упаковці.

Друк на папір наноситься флексографічним або офсетним способом.

У таблиці вказані формати пакетів, які використовуються найчастіше. При необхідності формат можна змінити.

sizes
Асортимент: Розміри пакета, (a х b х c), мм
пакет 450 г 110*55*270
пакет 600 г 120х80х240
пакет 700 г 120х75х260
пакет 750 г 120х80х260

Форма замовлення

Ваше ім’я (обов’язково)

Ваш E-Mail (обов’язково)

Телефон

Коментар