Упаковка для гастрономії

Складно вже й уявити наше життя без супермаркетів, магазинів, магазинчиків. У кожному з них –величезна кількість товарів, здатних задовольнити навіть найвибагливішого покупця.
Серед всіх продуктів харчування окрему нішу займають продукти і преміум-класу. Особливі продукти вимагають особливої ​​упаковки. Ні для кого не секрет, що паперова упаковка за своїми властивостями і практичністю перевершує полімерну упаковку. Паперова упаковка дозволяє красиво і якісно упакувати продукт (наприклад, м’ясну і сирну нарізку, кільце ковбаси або головку сиру, фрукти й овочі) в паперовий пакет або загорнути в аркуш паперу з подальшою упаковкою в паперовий пакет. Зазвичай, на паперову упаковку наноситься символіка (логотип) продавця або виробника, контактна інформація, додаткова інформація, яку продавець (виробник) хоче донести до споживача. При необхідності, підбирається папір з особливими властивостями: волого-, жиростійкий (крафт або пергамент), папір з нанесенням бар’єрного покриття (ламінованого, силіконізірованного), коричневий – для еко-продуктів, білий – для продуктів елітної групи і т.д. Крім того, продукти в паперовій упаковці можна зберігати в холодильнику без шкоди для терміну придатності, передбаченого виробником. У папері, що має властивість пропускати повітря, продукти зберігають свою свіжість і привабливий вигляд.

Мінімальна кількість замовлення пакетів з друком 10000 шт.
Найбільш часто використовують наступні формати
пакетів для сирної або ковбасної нарізки:
310х140х60
270х140х50
Для упаковки палки ковбаси
270х90х40
500х90х40
Для упаковки продуктів:
350х220х60
430х250х80
380х200х60

Форма замовлення

Ваше ім’я (обов’язково)

Ваш E-Mail (обов’язково)

Телефон

Коментар