Рулонна упаковка

На сьогоднішній день всі можливі види паперових пакетів і мішків давно перетворилися із засобу для зберігання і перевезення будь-якої продукції – в потужний носій інформації, зокрема, рекламного характеру.
Логотип компанії-виробника, назва продукту, його склад, те, яким стандартам і ГОСТам відповідає продукт, адреса компанії-виробника, рекламний слоган, нарешті, – паперовий пакет несе масу інформації.
Сьогодні паперова упаковка повинна бути кольоровою, стильною, оригінальною та інформативною. Часто від цього безпосередньо залежить обсяг продажів продукції.
Під час масового поширення полімерних плівок, застосування паперу для упаковки і обгортання продуктів, товарів, та ще й з нанесенням малюнка, логотипу та додаткової інформації, безумовно, виділить компанію та її товари із загальної маси. Паперова обгортка, упаковка виглядає набагато більш виграшно в порівнянні з полімерними «побратимами». Вона зручна в застосуванні за рахунок властивості паперу зберігати форму, яку їй надали під час пакування, її міцності і вологостійкості. Дуже привабливо для споживача виглядає папір з нанесеним малюнком, в який загорнуто той чи інший продукт, вистелено коробку. Така упаковка прекрасно запам’ятовується.